Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat v případě vrácení zboží nebo reklamace?
V případě reklamace nebo vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě můžete zvolit náš on-line formulář (odkazy jsou uvedeny níže na konci textu), kde si vyberete z možností VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo REKLAMOVAT ZBOŽÍ. Stačí vyplnit číslo objednávky a e-mail, na který jste objednávku vytvořili a jednoduchými kroky vyplníte důležité údaje.
Vrácení zboží:
Právo vrátit zboží bez udání důvodů neboli odstoupit od smlouvy má ze zákona pouze ta osoba, která zboží koupila, a to i v případě, že koupené zboží někomu darovala.
Vrácení zboží je možné pouze do 14 dnů od obdržení objednávky. Zboží může být vráceno za předpokladu, že je ve stejném stavu a kvalitě, jak bylo přijato. Pokud jste ale nakoupili jako právnická osoba, nemáte nárok na odstoupení od smlouvy. Je nám ale jasné, že se občas netrefíte do toho správného produktu, proto je u nás možná výměna, ale vždy po předchozí domluvě.
Produkty zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodily. Optimálně využijte původní balení.
Balíček pošlete doporučeně bez dobírky (zboží zaslané na dobírku nebude převzato) na adresu:
Marie Pápolová, Psáry č.ev.374, 252 44 Psáry.
Reklamace zboží:
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Co nejpřesněji popište závadu výrobku a odešlete řádně zabalené zboží k reklamačnímu řízení tak, aby nedošlo během přepravy k poškození (tj. s použitím vhodného přepravního obalu a způsobu přepravy). Po obdržení reklamované zásilky se začneme plně věnovat Vaší reklamaci, následně bude posouzena oprávněnost reklamace vady zboží a po posouzení budete telefonicky či emailem vyrozuměni o způsobu vyřízení reklamace.
Balíček pošlete doporučeně bez dobírky (zboží zaslané na dobírku nebude převzato) na adresu:
Marie Pápolová, Psáry č.ev.374, 252 44 Psáry.
V případě dotazů nás můžete kontaktovat na e-mail: umeni@zivotvorba.cz
Provozní doba:
Pondělí – Pátek od 07:00 hod. – 15:00 hod.
Záruční podmínky a reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady:
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je 24 ( slovy: dvacet-čtyři ) měsíců.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.